החלפת דלתות מטבח

שם המשחק היום הוא מודולריות, תזוזה חכמה של פרט אחד במערכת והשינוי מתבצע כבמטה קסם על המכלול כולו!

חלום המטבח המודרני שלכם יוכל להתגשם בהינף דלת כאשר נבחר ביחד את ה-Look&Feel שירגשו אתכם בכל סגנון בו תבחרו.
רימון לכותרת
רימון נגרות אישית

בואו ונפתח דלת לעבר העתיד החדש של המטבח שלכם

השלב הזה הוא כמעט בלתי נמנע. הימאסות - טוטאלית או חלקית, זה לא באמת משנה – מהמראה של המטבח שלכם. הסיבה אינה רלוונטית, היא יכולה להיות מבוססת מדעית על עובדות ממשיות או קפריזית לחלוטין ותלויית רגש חולף של בעלי הבית. תהיה הסיבה מה שתהיה – העובדה בשטח קיימת והיא זו שקובעת והעובדה הזו דורשת שינוי! השינוי צריך להיות גורף, מוחלט ומלא משמעות, שינוי שישאיר חותם אחריו ולא יעלם אחרי שבועות מספר. שינוי שיביא בעקבותיו הרגשה של התחדשות ושלמות. את השינוי הזה אנחנו רוצים להעניק לכם.

קבלו החלטות משמעותיות

והתקשרו עוד היום לקבלת הצעת מחיר משתלמת

יש לנו פתרון מעולה בשבילכם – החלפת דלתות מטבח!

ייתכן שחלקכם חושבים כעת, בינכם לבין עצמכם כמובן, שהרעיון הזה כבר עלה בראשכם לא פעם ולא פעמיים אך טרם יצא לפועל. ובכן, ידידים יקרים, אנחנו כאן בשביל להגשים את החלום הזה ולהפוך מחשבה למציאות. בהחלפת דלתות מטבח, המטבח שלכם ישודרג ויקבל תפנית כזו עד שאתם בעצמכם לא תכירות אותו. היפה שבכל הסיפור הוא שהטעם שלכם הוא הקובע והסגנון שלכם הוא שייתן את הטון. אם תרצו לבחור בעיצוב מטבח כפרי עמוס עץ רענן, פירות וירקות נשפכים מסלסילות קש מעוצבות ושוק טלה (עם הצמחוניים הסליחה) מושרה במרינדה באי המרכזי המיועד למטרה זו ממש אנחנו נמצא את הדלתות שיבטאו זאת. אם בעיצוב מטבח אנגלי חשקה נפשכם, כדי לבטא את מיטב מסורת שתיית התה והכנת כריכוני המלפפונים הזכורים לטוב מהרומנים שכה אהבנו – הדלת הרצויה תסופק לכם גם לכך. 

החלפת דלתות מטבח - למה כדאי?

ארונות מטבח אייקון2

כשהמבנה בשלמותו

אתם חוסכים כאן את עלויות העיצוב הפנימי, את עלויות החומר וכמובן את עלויות וזמן העבודה שהיו נדרשים עבור מבנה של החלפת המטבח בשלמותו. אתם מסתפקים רק בהחלפת דלתות מטבח, אם מטעמי תקציב ואם מכיוון שהמטבח בכללותו עובד כמו שצריך, וכל מה שצריך הוא "מתיחת פנים" קלה מבחוץ. על ידי החלפת הדלתות אתם מקבלים בחזרה את כל הטוב שבמטבח שלכם כפי שהיה בימי נעוריו, פלוס תוספת של טאצ' אישי לבחירתכם בעיצוב ובצבע.

ארונות מטבח אייקון 3

המטבח לובש אופנה חדשה

מעבר לעלות הנמוכה, יש גם מקרים רבים בהם הצורך להחלפת הדלתות הוא צורך בריענון של הטעם האישי, או חלק משיפוץ הבית ולא בעיה במטבח עצמו. אם המטבח הקיים הוא איכותי ותקין מבחינת הארגון שלו, אם הוא אהוב ומוכר ואתם אוהבים את העיצוב שלו כמות שהוא...אם כל מה שאתם רוצים בעצם זה רק שינוי לעיצוב אופנתי יותר או צבע חדש במטבח ישן ואהוב – כאן נכנסת החלפת דלתות המטבח שלכם כאופציה מועדפת. זהו הפתרון המעולה והמתאים ביותר עבורכם מאחר וכך תוכלו להנות מאותה איכות וארגון ממנה נהנתם תמיד במטבח המוכר והטוב ויחדעם זאת לשלב עיצוב חדש או צבע מרענן בדלתות המטבח כדי לשנות את כל הקונספט הויזואלי למשהו יותר עדכני המתאים לכם היום, וזאת מבלי הצורך להחליף את כל המטבח כולו.

אייקו מסגרת 2

זול , זול, זול...בהרבה

מחיר החלפת דלתות המטבח זול בהרבה מהחלפת המטבח כולו. אתם בעצם שמים חזית יפה על מצב קיים. המטבח שלכם יכול להמשיך לשרת אתכם כמו שהוא - זו רק האסתטיקה שמפריעה לעין. החלפת דלתות מטפלת במטבחים שלא זקוקים לפתרונות לוגיסטיים פנימיים אלא בעיקר לשינוי מראה ושימור של נעימות ויזואלית לעין המשתמש בחדר החביב הזה. על ידי שינוי קטן, בעלות נמוכה יחסית אתם מקבלים לוק מדהים ומרשים וחוסכים כל כך הרבה זמן עבודה ועלויות עיצוב. הקונספט יכול להיות של כל סגנון מטבח בו תבחרו אבל המחיר יהיה מינימאלי ביחס להחלפת מטבח שלם.

אייקון מסגרת 7

חופש יצירתי

בנוסף לעלות הנמוכה ולריענון יש לכם את החופש! החופש לעצב לפי ראות עינכם את המטבח החדש שלכם ללא צורך להיות כבולים להכתבות של קטלוג מובנה. ללא צורך להחליט על קונספט הדורש מכם שינויים או תקציב גדולים מדי. ללא מחוייבות לטעם של מישהו אחר אלא רק שלכם. ברגע שתחליטו שאתם מחליפים את דלתות המטבח שלכם אתם חופשיים לבחור ממאגר ענק, כמעט אינסופי של דלתות מטבח המתאים את עצמו בדיוק לטעם האישי שלכם ולאופי העיצובי אותו אתם בוחרים לתת למטבח המתחדש שלכם.

קבלו החלטות משמעותיות

והתקשרו עוד היום לקבלת הצעת מחיר משתלמת

החלפת דלתות מטבח - למה אצלנו?

רימון נגרות בהתאמה אישית מחזיקה בנגריה מקצועית וצוות עובדים מיומן ומנוסה בהחלפת דלתות מטבח, שדרוג וחידוש מטבחים, עיצוב מטבחים ושיפוץ מטבחים כחלק משירותי הנגרות שמעניקה החברה. ברימון נגרות בהתאמה אישית תקבלו יחס אישי וליווי צמוד עד להשגת המטבח המושלם.