רוצים באמת לשדרג את ערך הבישול שלכם במטבח?

הנה התשובה כיצד!

אוהבים לבשל? מעוניינים בטעם שאין כמוהו? גריל גז למטבח ייתן לאוכל שלכם טעם גן עדן לבשר, לדגים ואפילו גם לירקות. והכל תוך בישול בסביבה נקיה ואסטטית.

גריל גז למטבח הוא גם פתרון מצוין לאירוח. אם אתם באמת רוצים לפנק את בני המשפחה שלכם אין כמו טעם של "על האש".

הגיע הזמן להפסיק לעבוד קשה בשביל לאכול. לקבל טעם זהה של בשר על גחלים אך ללא העשן הרב והעבודה הקשה בנפנופים בלתי פוסקים. תוסיפו קיסמי עישון מהסוג המיועד למעשנות בשר ותקבלו ארומה נוספת כפל כפליים.

שוחרי הבריאות שבנינו ישמחו ודאי לשמוע כי לגריל גז למטבח יש יתרון בריאותי משמעותי ביחס למנגל הקדום.

בעוד למנגל "של פעם" יש סכנה שאינה ידועה לכלל הציבור: הפחם בו אנו משתמשים מכיל לעיתים קרובות חומרים סינטטיים שונים משולבים בזקיקי נפט הפולטים רעלים בזמן  השימוש.

אם נרצה לפנק את עצמנו בגריל גז נשמור עצמנו מן הסכנה. גריל שבנוי על גז מזרים את הגז על ידי מבערים המספקים להבת אש המחממת אבנים קרמיות. אבנים קרמיות אלה מחממות את רשת צליית הבשר כך שאין כלל השקה בין מקור הגז לאוכל עצמו.

 

גריל גז למטבח
שזר

האבנים הקרמיות זה הפטנט

מי מאתנו לא עובד קשה ורוצה לקבל אוכל טעים ואיכותי בזמן קצר? מרגע שתדליקו את הגריל לוקח לאבנים הקרמיות באזור ה-5 דקות כדי להתחמם. דקות ספורות בלבד כדי להניח את סוג האוכל האהוב עליכם על פלטות הצלייה ובזה לסיים את תפקידכם בתור שפים מדופלמים. מקסימום מאמץ תדרשו להשקיע זה אם תרצו להוסיף עוד נגלה של בשרים לגריל גז שרכשתם למטבח שלכם.

 

נוחות ושליטה


היות ואני מבלים זמן רב כל יום במטבח. פעולה שלא ניתן להימנע ממנה שכן לאכול כולם צריכים כמה נחמדה העובדה שבשימוש בגריל גז במטבח ניתן לקבל מזון בארומה נהדרת ובזמן קצר, אך עדיין בשליטה מלאה על הליך הבישול הגריל ניתן לוויסות ולשליטה  על חום וכך יש לנו נוחות הפעלה מרבית.

 

איך שומרים על כל היתרונות?

בעוד השימוש בגריל גז במטבח הוא פשוט וקל כפי שציינו. והטעם, מעדן שאין לשער. שמירה על כל היתרונות הללו תהיה בשמירה על כללי זהירות בסיסיים.

אל תיבהלו, גם השימוש במטבח שלכם כיום דורש מכם כללי זהירות. אך אינכם אפילו מודעים לקיומם שכן אתם רגילים אליהם משחר ילדותכם ופועלים אותם כלאחר יד. מה שחשוב בשמירה על כללי הבטיחות בכל הנוגע לגריל גז למטבח זה קודם כל לרכוש אותו מחברה ידועה בעלת תו תקן בלבד. זהו כלל הכרחי.

לאחר מכן בכל שימוש יש להיות ערניים לתקינות המתקן. שהוא עומד איתן על הרגליים ואינו מתנדנד, שהילדים אינם עומדים קרוב מדי. ושהמתקן אינו בא במגע עם חומרים מתלקחים.

 

עכשיו נשאר רק ליהנות. בשלו והזמינו חברים!