מימוש פוטנציאל הארונות בחדר הילדים

חדרי ילדים הם מבין הדברים שיותר מהנה לעצב אותם. בעיצוב חדרי ילדים יש לנו היכולת להתלהב ביכולות העיצוביות שלנו בלי להראות מתלהבים יתר על המידה. אם נרצה להביע תעוזה בחלומות העיצוביים שלנו, עיצוב חדר הילדים יכול לאפשר לנו במה כזו מבלי לפחד מתגובות שונות והרמות גבה.

אמנם כל ילד הוא שונה, אך בתכנון הריהוט מה שאנו  ננסה ליצור זה יצירת אטמוספרה נעימה בחדר הילדים. עיצוב שיהיה יפה אך גם נוח. שגם הילדים יוכלו להתגאות בו לארח חברים.

עיצוב ארונות לחדרי ילדים וריהוט משלים הוא חלק מהנה בתחום העיצוב שכן אין גבול לפוטנציאל, אין גבולות וחוקים ברורים לעיצוב שאנו חייבים לעבוד לפיהם. זה כמו דף חלק שניתן לצייר עליו הכל.

הרעיונות שנביע לפניכם הם קלים ליישום ומתאימים לחדרי ילדים צעירים וגם לנוער כי גם לילדים מגיע מקום נינוח להירגע בו בסוף היום.

flower1.png

התכנון הראוי לארונות בחדרי ילדים צריך לכלול הכל!!!

איננו ממעיטים בעיצוב עצמו של החדר - חדר ילדים יפה הוא בראש ובראשונה חדר ילדים מסודר.  אמנם גם לנו בתור מבוגרים יש קושי בלשמור על חדר מסודר. יש שיעידו על זה יותר, יש שיעידו על זה פחות. אך אין ספק כי לילדים ולנוער קשה יותר לשמור על סדר בחדר. העצה היעוצה לזה היא לבנות ארון לחדר ילדים מתוכנן למופת.

, של הזמנת ארונות לחדרי ילדים מנגר מקצועי או מחברה ידועה, כמובן יש להזמין הארון מנגר מומחה בתחום הספציפי. כפי שברפואה יש תחומי התמקצעות כך גם בתחום הנגרות ישנה התמקצעות: יש נגר לנגרות תעשייתית, יש נגר מטבחים וכו'.

רימון נגרות אישית מתמחים בכל סוגי עבודות הנגרות: עיצוב ובניה של ארונות מטבח חדשים וכן שיפוץ מטבח קיים, ספריות קודש בהתאמה אישית, ריהוט לתעשיה ובתי עסק, חדרי שינה וילדים. וכל עבודות הנגרות בהתאמה אישית.

flower1.png

זאת אומרת אין חפץ שאין לו מקום ייעודי בארון.

אז בואו נתחיל.....

נעליים.

בקשו מהנגר שלכם שיבנה את כל החלק התחתון של הארון בחדר הילדים ממגירות נעליים. גדלן של המגירות בהתאם לכמות הנעליים שהילדים משתמשים בהם כרגע, בטח לא פחות.

ספרים

הספרים גם הם יקבלו מקום ייעודי הארונות לחדרי ילדים שתעצבו לעצמכם. הספרים ימוקמו במדפים ייעודיים. יש שיעדיפו נישות פתוחות ויש שיעדיפו סגורות. מדפי הספרים אינם צריכים לעלות על גובה של 30 ס"מ. שכן רב הספרים גובהם נמוך מזה. ופשוט חבל על המקום. למראה אסתטי בחרו כי כל מדפי הספרים יבחרו בגובה זהה.

תליה

כל ארון בגדים חייב לכלול אזור תליה.  במידה ואין לכם ביגוד רב שזקוק לתליה וכי אתם רואים שאתם תולים רק את המעילים בחורף ותו לא אז ניתן בצידי ארון חדר הילדים לחבר ווי תליה לשם כך. זה יספיק לפרטים בודדים.

ביגוד יום יומי

כאשר מדובר בארונות לחדרי ילדים דווקא רצוי לשלב בעיצוב בארונות כמות מגירות גדולה ככל שניתן. דווקא כאשר מדובר בילדים. שהקושי שלהם בשמירה על סדר הוא גדול יותר יש משמעות גדולה למגירות. מי מההורים אינו מכיר ילד שמנסה להגיע לבגד ספציפי שנמצא עמוק בפנים הארון ובהוצאתו החוצה בשמחה מושך את כל שאר הבגדים יחד איתו הישר אל הרצפה...

מגירות יפתרו זאת עבורכם.