טיפים יעילים לשיפוץ המטבח ע"י חברת שיפוצים מקצועית

למה ומדוע?

שיפוץ המטבח טומן בחובו בחירה מקצועית של חברת שיפוצים המכירה היטב את התחום. בשונה משיפוץ חללים שונים בבית, המטבח דורש עבודה מקצועית, ממש לפרטי פרטים, החל מתכנון נכון של תשתיות, דרך בחינת חומרי גלם העמידים מפני רטיבות ולחלות וכלה בבחירת אלמנטים פרקטיים שישרתו את דיירי הבית בצורה נינוחה בעת שהייתם במטבח.

תהליך השיפוץ הינו מורכב עבור דיירי הבית, ולכן חשוב להיעזר בבעלי מקצוע המומחים בעבודות שיפוצים מגוונות, בין אם הנכם  מעוניינים לשפץ חלל מסוים במטבח או בכלל לבנות מטבח חדש על פי מיטב הטרנדים האחרונים בשוק, ונציין כי יש לא מעט חידושים וטכנולוגיות חדשניות שיאפשרו לכם לקבל מטבח מאובזר היטב, כזה שכיף להיות בו.

 

ארונות מטבח בפורמייקה קלאסית
עיצוב מטבח

אז בואו נראה כיצד ניתן לשפץ בצורה נכונה את המטבח

מקומות אחסון מרווחים – מעבר למקום מצוין לבישול ואפייה, המטבח משמש גם כמקום לאחסון מוצרים וכלים שונים כדוגמת – סירים, קופסאות, כלים, מוצרי מזון יבשים ועוד. חשוב להקצות מקומות אחסון נוחים לטובת שליפה מהירה של המוצרים והכלים, מה שיאפשר לכם לתפקד במטבח ביתר קלות ובכלל ליהנות מהשהייה בו.

צבעים מרגיעים – לצבעים יש כוח עז והשפעה על החלל, ולכן מומלץ לבחור בגוונים מרגיעים שישרו עלינו רוגע בעת בישול ואפייה במטבח. מטבחים מודרניים יהיו לרוב בגווני לבן וישלבו צבע דומיננטי מסוים המיועד לשבור את הלבן ולאפשר קבלת נראות מרשימה.

פרזולים כאלמנטים עיצוביים – אומרים שדווקא הפרטים הקטנים עושים את ההבדל, ולכן ניתן למצוא פרזולים יפיפיים כדוגמת ידיות למגירות ולארונות שיפיחו את השממה במטבח ויקנו לארונות ולמגירות טאצ' עיצובי מושלם. גם את בחירת הברזים כדאי לבצע בצורה נכונה, על מנת שתוכלו ליהנות בעת הדחת הכלים וגם להפוך את הכיור לאלמנט עיצובי מושלם.

תאורה ממוקדת – לתאורה יש השפעה רבה על החלל ובאפשרותה להפוך כל חלל שומם למלא חיים. ניתן לשלב כמה סוגי תאורה, אחת מרכזית שתאיר היטב את חלל המטבח, גוף תאורה שיאיר את אזור דלפק הבר או שולחן האוכל במטבח וגופי תאורה כמו פסי לדים או ספוטים המיועדים להאיר חללים מסוימים בהם אנו עובדים כמו – על אי המטבח או לכיוון המזווה.

חומרים איכותיים אטומים למים – ישנה חשיבות רבה לחומרים איתם משתמשים בעת שיפוץ המטבח כמו – חיפוי קיר, חומרי איטום להדבקת החיפוי, סוג השיש, סוג החומר ממנו עשויים ארונות המטבח וכו'. כלל חומרים אלו חייבים להיות אטומים למים, כיוון שמים יכולים לחלחל בין החריצים ולגרום לזיהומים.

אי מרווח – אי במטבח נפוץ מאוד במטבחים המודרניים והוא יכול לשרת שתי מטרות נהדרות; האחת היא אפשרות לבשל ולאפות על שטח גדול והשנייה היא למטרת אחסון כלים ומוצרים שונים תחת האי. כמו כן, אי מוסיף רבות לעיצוב המטבח ומקנה הרגשה של מרחב בחלל.