הקשר בין דלתות פנים לדלתות מטבח

אין זה סוד שעיצוב פנים של בית, הוא תמהיל שלם של חלקים ופריטים, אשר כל אחד מהם בנפרד מהווה פרט חשוב וכולם ביחד יוצרים את העיצוב של הבית. זה לא משנה אם מדובר בריהוט שאנחנו מציבים בחדרים שונים או בפריטים שהם קבועים כמו דלתות פנים ודלתות מטבח, למשל.

תמהיל נכון ומדויק

 

על מנת להבין כיצד יוצרים את התמהיל הזה בצורה נכונה ומדויקת, אנחנו נתייחס לקשר בין השניים, קרי בין עיצוב מטבח לבין דלתות פנים. אומנם זה יהיה נכון לומר, שבמרבית המטבחים כיום, לא נהוג להתקין דלתות, בין היתר בגלל שהמטבחים הם פתוחים ומחוברים לסלון, אך עם זאת, יש מטבחים רבים בהם אפשר למצוא דלת פנים, בין אם זה למרפסת שירות או לחדרים אחרים. כמו כן, החיבור בין סוג המטבח לעיצוב פנים בחלקים אחרים של הבית, אף הוא הכרחי וחשוב.

הדוגמא הקלאסית היא, כשאנחנו פונים אל נגר בשביל להכין לנו מטבח בסגנון כפרי נניח, קרי מטבח עץ בהיר או כהה, מן הסתם אנחנו נרצה שגם הבית עצמו יפנה לעיצוב שכזה, כלומר עיצוב קלאסי, כפרי, עם יותר חיבור לעץ מאשר למתכת. אנחנו לא נתקין דלתות פנים שמתאימות למשרד או לבית הייטקיסטי מודרני. זה נכון גם הפוך, אם המטבח הוא מודרני, כפי שנהוג להתקין היום בלא מעט מקומות, קרי מטבח עשוי מתכת כסופה, מטבח מינימליסטי, ישר, אנחנו לא נתקין בבית דלתות פנים בסגנון קלאסי, מאחר והחיבור לא היה נכון, לא יהיה מדויק.

אפשר להשתמש בעץ גושני מאותו סוג שהנגר שלכם משתמש לפרגולה בתור דוגמא, אז תשמרו על קו עיצובי זהה הן במטבח והן בפרגולה. עיצוב שמתאים מאוד לבחוץ דווקא.

למשטחי עבודה של מטבחי חוץ יש להשתמש בחומרים עמידים כגון נירוסטה.

לא לאבד מהנוחיות

צריך לומר, בשביל ליצור את החיבור הטוב ביותר בין דלתות פנים לדלתות מטבח ובכלל לריהוט בבית, הרי שהדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות העסקת אותה נגרייה. אנחנו יכולים להזמין אצל נגר אחד, גם דלתות וגם מטבח, וכן רהיטים שאנחנו מעדיפים לרכוש בצורה כזו ולא בחנות.

יש לכך שתי סיבות, הראשונה היא כלכלית, זה יכול לחסוך לנו לא מעט בעלויות אם אנחנו נבצע את ההזמנה במקום אחד. הסיבה השנייה קשורה לעיצוב, ברגע שאנחנו מבצעים את כל ההזמנות במקום אחד, הרי שאותו נגר יודע כיצד עיצבנו את המטבח, כיצד אנחנו רוצים לעצב את הדלתות וכן אלמנטים אחרים בבית. הוא יכול להשתמש באותו סוג עץ ובאותו צבע. במילים אחרות, הוא יוצר עבורנו התאמה מושלמת, כך שהפריטים יכולים להתחבר אחד לשני וליצור עיצוב מושלם ומותאם לבית, כמו שאנחנו מקווים ומצפים שיהיה.