היתרונות של בניית מטבח מעץ

בית הוא המקום המשמעותי ביותר בחיינו. אנחנו צוברים בו את רוב החוויות והרגעים המאושרים, גדלים ומתפתחים בו, יוצאים ממנו בכל בוקר ותמיד חוזרים אליו בסוף היום. אם בעבר בית היה נתפס כארבע קירות, הרי שהיום אנחנו מקדישים את מלוא תשומת הלב בכדי להפוך אותו לעוגן בחיינו שייתן לנו בסיס מגן, נוח ונעים לחיות בו. אנחנו עושים זאת באמצעות מגוון דרכים: עורכים בו מפגשים חברתיים ומציינים בו אירועים משמעותיים בחיינו, משפצים אותו לעיתים תכופות בכדי לשמור על רמת החיים בו לאורך זמן ומעצבים אותו לפי הסגנון והטעם שלנו. החלק הגדול והמרכזי במאמץ להפוך את הבית למקום המושלם, הוא המטבח. אנו משקיעים כל כך הרבה במטבח ועושים הכל בכדי להבטיח כי המטבח שלנו יהיה האיכותי והטוב ביותר. הכוכב העולה בעולם עיצוב הפנים והלייף סטייל הוא מטבח מעץ. עם אפשרויות רבות של עיצובים וסגנונות והעובדה כי הוא מחזיק ונשמר לאורך זמן רב יותר, מטבח מעץ הוא הפתרון האולטימטיבי לעיצוב ושדרוג הבית.

בחרו חומרים עמידים

 

איך עושים את זה ועל מה לשים לב

ישנן שתי אפשרויות נכונות לרכישת מטבח מעץ: באמצעות חברת מטבחים או נגר מיומן, שתיהן מצוינות, אך פונות לקהל יעד שונה. חברת מטבחים תעניק לכם את האפשרות לראות ולבחור דגמים ותבניות מוכנות של מטבחים ועל פי הן לבנות את המטבח החדש שלכם. זו אפשרות מצוינת לאנשים שאין להם את הזמן או היכולת לעצב את המטבח בעצמם. האפשרות השניה היא נגר מטבחים מיומן, באמצעותו תוכלו לעצב ולתכנן את מטבח חלומותיכם, אפשרויות העיצוב והסגנון אינן מוגבלות וניתן לעשות כמעט הכל, לעומת חברת מטבחים המציגה דגמים מסוימים שע"פ הן יבנה המטבח. לצורך קבלת השראה ותמונת מצב עדכנית, ביקרנו בפרויקט מגורים חדש המשווק דירות למכירה בטירת הכרמל. הסיור סיפק לנו תובנות מצוינות בנוגע לבחירת מטבח מעץ, נגר מיומן הוא האפשרות הטובה והנכונה ביותר עבור אלו המבקשים לשדרג את מטבחם. לאחר שתפגשו עם הנגר ותתאמו ציפיות, תוכלו לקבל הדמיה של המטבח המיועד שלכם. שירות ייחודי זה יבטיח כי המוצר שתקבלו יהיה תואם בדיוק לרצון ולציפיות שלכם.    

     

 

איך לבחור ולעצב נכון

גם עם לא למדתם עיצוב פנים או אדריכלות, זה לא פותר אתכם מלהיות חלק פעיל בעיצוב ובתכנון של המטבח. ראשית, עליכם לעמוד באזור המיועד ולדמיין כיצד את רוצים שהמטבח שלכם יראה. המטרה היא לתת לכם את האפשרות לבנות את המיקומים של כל פריט במטבח, על מנת שתוכלו לייצר את פינת העבודה האידיאלית בשבילכם. כך כשתגיעו לפגישה עם הנגר מטבחים, תוכלו לחסוך בזמן רב ולהתעמק יותר בבחירת הסגנון. שנית, עשו עבודת חקר קלה והיכנסו לראות עיצובים עדכניים ברשת. נסו להתאים סגנון המטבח שיתאים לעיצוב הבית. אין ספק כי אם תגיעו אל הנגר מוכנים כשבידכם תכנית המכילה את מיקום הפריטים במטבח וסגנון העיצוב הרצוי, תוכלו לחסוך הרבה מאוד זמן, כסף ולהבטיח כי התוצאה המוגמרת תהיה בדיוק כמו שחלמתם. זכרו כי לא ניתן להחליף או לשנות את הסגנון ואת עיצוב המטבח לאחר שהנגר התחיל לבנות אותו.

אפשר להשתמש בעץ גושני מאותו סוג שהנגר שלכם משתמש לפרגולה בתור דוגמא, אז תשמרו על קו עיצובי זהה הן במטבח והן בפרגולה. עיצוב שמתאים מאוד לבחוץ דווקא.

למשטחי עבודה של מטבחי חוץ יש להשתמש בחומרים עמידים כגון נירוסטה.

עיצוב מטבח