דגשים לבחירת ריהוט משרדי יוקרתי למשרדים מפוארים

ריהוט משרדי נתפש כסטנדרטי ולפעמים אפילו משעמם משהו, ואפילו במשרדים שנחשבים יוקרתיים אנחנו נתקלים לעתים בשולחנות, שידות כורסאות וכיסאות חסרי מעוף שפוגמים במראה של המשרד - וחבל, כי עם מעט תשומת לב ניתן לרהט משרדים מפוארים כך שתיווצר סינרגיה בין הריהוט לבין המשרד והמרחב כולו ישתדרג גם מבחינת המראה וגם מבחינת האווירה שתשרור בו.

עוד כדאי לדעת שההשקעה הנדרשת היא בעיקר של תשומת לב, שכן ניתן למצוא ריהוט משרדי יוקרתי לסוגיו בין אם זה דלתות מתקפלות ובין אם זה שולחנות,בעלות סבירה לחלוטין, מה גם שהתרומה של אותו ריהוט למיתוג המשרד הינה כה משמעותית עד שאין ספק שזוהי השקעה משתלמת מאוד.

למה כדאי ריהוט מעץ?

עץ הוא חומר הגלם האידיאלי לריהוט משרדי יוקרתי עבור משרד מפואר. מצד אחד העץ משדר מכובדות ורצינות ומצד שני יש בו גם פן קליל ובעיקר טבעי מאוד. בנוסף שולחנות עץ מלא, כיסאות עץ מהודרים, שידות עץ ושאר פריטי ריהוט מעץ יוצרים בכל משרד אנרגיות של חמימות ונעימות ומאחר שמשרדים יוקרתיים עלולים להיות לפעמים מנוכרים, זהו יתרון משמעותי.

עוד סיבה טובה לבחור רהיטי עץ היא המראה שובה הלב שמבטיח חומר הגלם הפופולרי, וגם התחושות המבורכות שהוא מפזר סביבו בכל חלל שבו הוא נמצא - תחושות של חוסן, יציבות וטבעיות, שתורמות גם למיתוג העסק שפועל באותו משרד כך שהוא נתפש בעיני לקוחותיו גם כן כיציב, איכותי ומחובר היטב לסביבה.

גימור ללא פשרות

רבים נוהגים לחשוב שריהוט עץ יוקרתי מבוסס בהכרח על עצים יקרים, אבל לא כך הדבר: גם העצים שלא נחשבים יוקרתיים עשויים להתאים לכל אותם משרדים מפוארים שמבינים כי אפשר להגיע למראה רב רושם גם ללא הוצאה כספית גבוהה יתר על המידה.

ה"סוד" של רהיטי עץ למשרד יוקרתי: רמת גימור מוקפדת במיוחד, שכן גימור ללא פשרות מבטיח רהיטים איכותיים, עמידים ומכובדים, בעוד גימור רשלני (גם אם של עץ יקר) עלול ליצור לעסק תדמית מזלזלת.

הפרטים הקטנים שמחוללים שינוי גדול

גם במשרדים המפוארים ביותר ישנה חשיבות רבה לפרטים הקטנים, שכמו בכל מקרה עשויים לחולל שינוי משמעותי.

כך למשל חשוב להקדיש תשומת לב מיוחדת לכניסה: כולנו מודעים היטב למידת ההשפעה הרבה של הרושם הראשוני, כך שכדאי להבטיח שהרושם שיקבל כל מי שנכנס אל המשרד המפואר יהיה בדיוק זה שאנחנו רוצים. לשם כך כל אזור המבואה של המשרד חייב להיות מושקע במיוחד - למשל עם ספת המתנה מהודרת ונוחה.

עוד מרכיב חשוב בעיצוב משרדים יוקרתיים הוא התייחסות מושכלת לנושא הצבע: לגוונים השונים במשרד יש השפעה של ממש על המראה שלו וגם על התחושות של כל מי שנמצא במשרד, לקוחות ועובדים גם יחד, וכדאי לזכור זאת כשבורחים גוונים גם לריהוט.

עוד טיפ קטן אבל יקר ערך הוא להוסיף צמחיה, כשחשוב לבחור צמחים שמתאימים לתנאי התאורה והאקלים במשרד - השילוב בין עציץ מרשים לרהיטי עץ איכותיים מבטיח מראה שובה לב במיוחד לכל משרד מפואר.

יותר על משרדים מפוארים במתחם אייכה תוכלו לקרוא כאן.