איך לשפץ מטבח מבלי לקרוע את הכיס – לשלב את האיכות עם מחיר מצוין

במהלך היום אנו מתמודדים עם הרבה מאוד לחצים ומשימות,כאשר ישנם ימים מסוימים שאנחנו יודעים שמה שמחזיק אותנו ומה שמשאיר לנו את האנרגיות זו הידיעה שאנחנו חוזרים בסוף היום לבית שלנו. בית הוא כמובן המקום שבו אנחנו מרגישים הכי טוב שאפשר אבל לא תמיד הבית שלנו מעוצב ומסוגנן בדיוק לפי הטעם שלנו ואם אתם מרגישים שאתם נכנסים לביתכם אבל לא בהכרח אוהבים את מה שאתם רואים אזי הגיע הזמן לשנות. אחד החדרים החשובים ביותר בבית הוא כמובן המטבח ולמרות שהדעה הרווחת היא שלשנות ולשפץ את המטבח כרוך בהוצאה יוצאת דופן הגיע הזמן שתחשבו מסלול מחדש כי אפשר לעמוד במשימה גם מבלי לקרוע את הכיס

להתאים את המטבח לתקציב האישי ובעיקר לטעם האישי שלכם

 

 

אחת המטרות החשבות ביותר טרם שיפוץ מטבח זו היכולת של עצמנו לעמוד בתקציב הכספי שאנחנו קבענו מלכתחילה. על מנת לקבוע מראש תקציב מסוים עלינו כמובן לתכנן את השיפוץ שאנחנו רוצים ובמקביל להשוות מחירים ולבדוק הצעות עד שאנחנו מוצאים את איש המקצוע הנכון ביותר עבורנו. בנוסף להתאמה של התקציב אנחנו חייבים גם להתאים את המטבח לטעם האישי שלנו, אין כאן נכון ולא נכון, יש פשוט מטבח שמתאים לאופי והצורך שלנו ויש מטבחים שלא. המטרה העיקרית שלנו היא למצוא את הדיוק והגימור הנכון ביותר כדי שבכל פעם שניכנס אל המטבח נרגיש בדיוק את האווירה ותחושה שאנחנו רוצים והכל כמובן בידיעה שלא קרענו לעצמנו את הכיס ולא נכנסנו להרפתקה כלכלית שאנחנו לא יודעים איך לצאת ממנה.

לבחור את סגנון המטבח המתאים לכם

בעולם המודרני של ימינו יש כל כך הרבה סגנונות מטבח שלפעמים אפשר פשוט ללכת לאיבוד ואם בעבר תחום שיפוץ מטבחים היה נגמר בהחלטה מהירה הרי שהיום חייבים להשקיע לא מעט מחשבה עד אשר מגיעים לתשובה הנכונה. האפשרויות שעומדות בפנינו הן פשוט בלתי נגמרות ורשימת הסגנונות החלקית כוללת מטבחים מודרניים, מטבחים כפריים, מטבחים צבעוניים, מטבחים בצבע אחיד, מטבחים בהתאמה אישית וזו כאמור רק רשימה חלקית של האופציות העומדות בפניכם.

למה לרכוש חדש שאפשר להפוך את הישן לחדש?

גם אם המטבח שלכם כבר לא מה שהיה פעם וגם אם מדובר במטבח ישן לא חייבים לרכוש ארונות או שיש חדש, אפשר פשוט לשנות את הקיים. שיפוץ מטבח ישן הוא תופעה שכיחה מאוד בישראל, מדובר בהרבה מאוד אנשים שמבינים שמטבח חדש זו הוצאה לא קטנה ובהרבה מאוד מקרים אפשר לשנות את הישן שייראה כמו חדש אבל במחיר הרבה יותר אטרקטיבי ומשתלם. כמובן שכאשר מחליטים לשפץ את המטבח עלינו להשקיע מחשבה רבה בבחירת איש המקצוע הנכון, לבחירה באיש המקצוע תהיה השפעה גדולה מאוד על שביעות הרצון שלנו בסוף תהליך השיפוץ.

אפשר להשתמש בעץ גושני מאותו סוג שהנגר שלכם משתמש לפרגולה בתור דוגמא, אז תשמרו על קו עיצובי זהה הן במטבח והן בפרגולה. עיצוב שמתאים מאוד לבחוץ דווקא.

למשטחי עבודה של מטבחי חוץ יש להשתמש בחומרים עמידים כגון נירוסטה.