איך לעצב ארונות מטבח בשנת 2017

בשנת 2017 החלה מגמת שינוי בתחום עיצוב המטבחים ונראה כי יש לא מעט טרנדים שהפכו את תחום המטבחים למאתגר ביותר לעיצוב עבור מעצבי פנים ובכלל עבור דיירים המעוניינים לחדש את המטבח בביתם ולעצב אותו בצורה פרקטית שתתאים לאורח חייהם. במטבח אנו נמצאים לא מעט זמן, אנו מבשלים בו ארוחות לאורחים ובני המשפחה הקרובים, אנו אופים בו מאפים, מדיחים כלים, יושבים לסעוד בו על הדלפק או על השולחן הקטן וגם מכינים בבוקר סנדוויצ'ים לילדודס לבית הספר. ולכן, על המטבח להיות בראש ובראשונה פרקטי כדי שיאפשר לבעלי הבית לבצע פעולות שונות במטבח בצורה הנוחה ביותר עבורם. עולם העיצוב החדשני מביא עמו לא רק טרנדים עיצוביים, אלה גם טכנולוגיות מתקדמות חדשניות המאפיינות את העידן המודרני.

נתחיל בסגנונות עיצוב שהם גולת הכותרת בתהליך עיצוב המטבח

 

הסגנון הקלאסי די נשמר בקנאות בשנה הנוכחית, הלובן הבוהק לצד הפרזולים הייחודיים המאפשרים לקבל מטבח בעיצוב נקי ולא עם אלמנטים עיצוביים נועזים. את ארונות הזכוכית המוכרים לנו בשם כלאפות החליפו ארונות פשוטים יותר בעיצובים נקיים, אך עם גימורים מרשימים סולידיים ההופכים את עיצוב המטבח למעניין, סולידי וכזה שמאפיין את המטבחים העכשוויים. המראה הסולידי שובר את המראה הכפרי המגושם שהיה אופנתי לפני בערך כעשור ומקנה טאצ' עיצובי מיוחד במינו לחלל. גווני השיש אף הם נותרו סולידיים, כאשר הגוונים השולטים הם דווקא הבהירים המאפיינים את המראה הקלאסי כמו – לבן, אפור בהיר, טורקיז וכו'.

מה התחדש בתחום הפרזולים והאביזרים למטבח?

 

אם מדברים על כיורים נראה כי כאן אין ממש שינוי משמעותי, עדין ניתן למצוא את הכיור הגדול והמרווח המאפשר לנו נוחות בלתי מתפשרת. אם מדברים על ברז למטבח, נראה כי דווקא בתחום זה ניתן למצוא מגוון עיצובים חדשים המתאימים עיצוב מטבחים קלאסיים בסגנון מודרני. הפרזולים המיוחדים בארונות המטבח השתנו אף הם לגמרי ואת מקומם תפסו פרזולים יצירתיים המאפשרים אחסון פריטים שונים בצורה נוחה ומדויקת, מה שמאפשר לבעלי הבית לאחסן בנוחות סירים, קופסאות אחסון, סרוויסים, כוסות, אביזרי אפייה ועוד מיני פריטים שונים. את החלוקה בארונות ניתן לבחור באופן אישי, אם זה חלוקה בעזרת חומר  פלסטיק נפוץ או עץ מחופה ומגוון חומרים וגדלים שונים על פי בחירה. 

להיעזר בבעלי מקצוע מומחים לעיצוב המטבח

 

תחום עיצוב פנים ובמיוחד עיון מטבחים חולל שינויים עיצוביים ניכרים, ולכן רבים נעזרים במעצבי פנים המכירים היטב את כל הטרנדים החדשניים בתחום וידעו כיצד לשלבם בצורה נכונה בחלל עם כל האלמנטים האחרים. מעצבי פנים המתמחים בתחום המטבחים יוכלו לתרגם כל חלום לידי מציאות בשטח, על ידי בחירה נכונה של חומרים לצד בחירת צבעים נכונים שישבו בסינרגיה מושלמת יחד ויהפכו את חלל המטבח שלכם לפרקטי, ובכלל מקום שכיף להיות בו.

למידע נוסף על ארונות לבית כנסו כעת: http://zedka.co.il/

קבלו החלטות נכונות

התקשרו והזמינו עוד היום