איך להתאים מטבח לעיצוב הבית?

המטבח בבתים המודרניים החדשניים נמצא בחלל אחד גדול ובו הסלון, פינת האוכל וגם כמובן המטבח המשמש את דיירי הבית לטובת בישול ואפייה בצורה נינוחה וגם כדי לאחסן את המזון וכלי המטבח. מכיוון שחלל המטבח נמצא בחלל משותף עם הסלון ובכלל הוא לרוב נראה מיד כאשר אנו פתוחים את דלת הכניסה, עליו להיות מעוצב בטוב טעם בעיצוב הכולל של חלל הבית. על מנת לקבל סינרגיה משולמת בין חלל המטבח והסלון ובכלל עם כל אלמנט בבית, אנשים רבים נעזרים במעצבי פנים ו/או אדריכלים אשר יסייעו להם במלאכת העיצוב ויעצבו עבורם מטבח חדשני המתאים בקפידה לתהליך עיצוב בית מודרני בשנת 2017

עיצוב ארונות מטבח

דגשים לעיצוב פנים של חלל המטבח?

שיפוץ מטבח הוא לא עניין של מה בכך, הוא דורש שימת לב לפרטים רבים, הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פרקטית, הרי שילוב של עיצוב ופרקטיקה ללא ספק מנצח כאשר מדובר על עיצוב מטבחים. בבואנו לעצב את המטבח, עלינו לקחת בחשבון את כל האלמנטים סביב, כגון – ארונות מטבח, שיש, חיפוי קירות, ריצוף, מכשירי חשמל, מרחב לטובת בישול ואפייה, הצבת אי, מזווה, פרזולים, ברזים וכיורים ונראה כי הרשימה עוד ארוכה. כמו כן, ישנה חשיבות רבה גם לדלתות של חלל המטבח, ולכן חשוב לקחת בחשבון החלפת דלתות בתהליך עיצוב המטבח.

עיצוב מטבח

עזרת בעלי מקצוע הטובים ביותר בתחום

על מנת להתאים את המטבח לעיצוב הבית ובכלל לזכות במטבח מעוצב בקפידה על פי מיטב הטרנדים האחרונים בשוק העיצוב ובד בבד שהמטבח יהיה פרקטי ונגש, עליכם להיעזר בבעלי מקצוע מיומנים שילוו אתכם לאורך כל הדרך בשקיפות מלאה תוך הקשבה והתאמה של האלמנטים לדרישותיכם. בתהליך יהיה עליכם להיעזר באדריכלים או מעצבי פנים, בנגרים הצורך הרכבת המטבח ובניית ארונות מטבח, סיוע באנשי אינסטלציה, חשמליים, רצפים ועוד מיני רבים. שוב לאורך כל הדרך לבחור בבעלי מקוצה בעלי ניסיון רב בחום ולא בחובבנים, הרי כל טעות קטנה של בעל מקצוע תוכל לגרוע מהעיצוב או לגרום לכם להפסדים כספיים לכן הקפיד בבחירת בעלי המקצוע הטובים ביותר.